heeejheej (L)

heeejheeej<333 jag har typ haft jätte många bloggar det känns så iallafall<333 :PPPppppPP(srry maja att jag härmar dig lite med det) idag så har jag typ och inte gjort nånting , jag har suttit vid datan och chattat typ.... men jag kanske skulle vara med maja och jenni men det blev inte så.jag vakande typ vid 9 eller halv 10 , sen så typ åt jag lite frukost... menn nu så sitter jag i soffan med min syrra och vi kollar på SVENSKA HOLLYWOD FRUAR! HAHAHAHAHA det är typ första avsnittet som jag ser jag brukar inte se på det men men ... ja i fredags så sov maja och jenni över hos mig och vi hade skita kul vi satte på oss peruker och masa sånna saker vi satt vid datan och vi chattade ...... :PpPPpp. <333 hahahaha vi hade skita kul jag lägger ut lite bilder från i fredags senare eller nu hahahah :P<3333 vi busringde några kompisar ;D jaja men när vi skulle laga mat så ramlade ett glas och jag skar mig :( det blöder lite men men.... men nu har jag inte så mycket mera att prata om nu så ♥♥♥♥♥♥puss♥   
                                                              bilder kommer   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0