Friluftsliv

heejheeej nu så sitter jag och bloggar lite och har ätit mellis snart ska jag nog åka till centrum och köpa lite pressenter till mig själv med min farmor för jag fyller år på lördag!!!!!! det ska bli jätte ku då blir jag 12 år!!!!!ja nu sitter jag och kollar på tv ska ringa min farmor snart.


ja men idag så har jag varit vid lövenströmska sjukhuset vid nån sjö typ där var jag på elevens val. jag och några  andra som var med vi gick ut i vattnet och vi tog bilder , det låg massa döda fiskhuvuden och usch :/ det var inte kul det var något konstigt med sjön för det låg döda fiskhuvuden och vi hittade några kokosnötter i vattnet......ja imorgon får dom som vill  bada i sjön jag kommer nog att bada om jag får.


ja men ikväll så har jag träning mellan 19.30 och 20.45...  så innan ska jag köpa kläder och göra massa saker.... :P jag kanske inte hinner skriva något ikväll efter träningen för nu är jag hos min pappa och det är mamma jag ska till ikväll , så hon hämtar mig efter träningen ikväll.
jag ska se om jag hinner skriva något sen ikväll men nu har jag ingte mera att skriva♥♥♥♥puss♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0