borta bra men hemma bäst

Heeejheeej ja nu så ligger jag i sägen med datn och kollar på en film ko hem från landet för typ en timme sen har inte kunnat och inte hunnit skriva så mkt nu när jag var på landet men ja det var jag min syrra, min syrras pojkvän,min andra syrra med hennes familj, min pappa och en kompis till oss som kommer och bor i Danmark. Men man hörde typ inte vad han sa för han pratar den svåraste danskan.


På mitt landställe där har vi 2 fyrhjulingar vi har an liten och en ganska stor en medel och den lilla kan noel köra själv det är ganska bra för en liten kille som är 2½ år och min andra systerson som är 1 år ja han kan inte köra den men har pker på den lilla iallafall..... ja det är ganska imponerande eller??????


ja i helgen så har jag satt upp min studsmatta, byggt ett mål eller jag gjorde inte det adam gjorde det) jag har spelat fotboll, åkt fyrhjuling, hoppat studsmatta ja jag har gjort massa saker i helgen tog bara några bilder med min mobil jag tog bilder på elden juste vi har eldat i tunner på kvällen och vart inne i stan med syrran och hennes familj kolla affärer eftersom jag fyller år nåsta vecka på lördag<33333 hihi ;D;D


nu så har jag jätte tråkigt när vi var på väg hem så mådde jag inte så bra så när jag kom hem la jag mig i sängen och kollade på en film nu kollar jag på min andra film, adam har vart i väg en stund och nu sitter han och spelar typ fifa 10 på playstation 3 :P min farsa och syrra är på träning nu och kommer hem snart tro jag.......

på måndag och tisdag har i elevens val och jag har friluftsliv då får vi fiska tälja och grilla typ eller något sånt och jag kom med typ min abästa kompisar eller jag bra kompisar iallafall jag kom med maja jenni moa louise emma sandra jag vet inte vilka era men det var några iallafall.. ja men jag måsta fixa lite saker tills imorgon.. och jag vet inte vad jag ska skriva mera nu så puss o hejdå♥bilder kommer nån gång hihi:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0