härligt.....härligt♥♥

heej heej idag så vaknade jag vid 9 och typ åt frukost  och ade tråkigt det var så varmt och soligt ute men hade jag hade inte nått att göra men sen så satt jag och messa med lisa en stund sen kom hon till ig vid typ 5 och var där i typ en timme men vi hade roligt vi satt vid datan lyssnade på musik sen så gick vi ut på min balkong och sola lite :ppPPp ♥<3333 sen så badade jag i en pool så nu siter jag vid datan och bloggar och lyssnar snart ska vi typ grilla. men ientligen så skulle jag åka och byta ett par skor men med mamma men det gick inte så det får jag väl göra imorgon då , ja har väl inte så mycket mera att säga nu så skriver sen ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Noura

Det värkar som att en bra dålig dag har blivit en bra! Asså början ;P

2010-07-02 @ 21:22:45
URL: http://nuura.blogg.se/
Postat av: erica

japp :ppPPPPPPPPpppppppppp

2010-07-02 @ 21:45:39
URL: http://ericarosens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0