Grinda igår...

i för går så ringde pappa mig och fråga om jag ville följa med till grinda imorgon med pappa min syrras pojkvän och med några kompisar till vår familj. då skulle vi gå upp klockan 6 på morgonen och åka iväg typ vid halv åtta men jag vaknade tup 06.38 och pappa hämtade mig vid klockan 7 min syrra körde oss in till stan och så fick vi vänta tills båten kom , sen så när vi skulle gå ombord på båten så tog det typ 2 timmar tills vi kom fram till grinda men när i väl var framme så gick vi ill ett berg typ och så satte vi oss vid vattnet och sola och bada görst så tänkte jag inte att bada men sen gjorde jag det. vi spelade fotboll och ät lunch och såg på en fågelfajt hahaha , det var en svan som bråkade med kanadagässen och den hade ungar och svanen anfall ungarana oxå :(   men ja sen när vi skulle hem så sa vår kompis att båten gick 19.50 men när vi kom fram till bryggan så stod det att båten gick 18.50 haha sen så kom typ den andra båten vid typ haln nio. så vi fick typ vänta en timme på den bryggan , ja sen när båten kom så tog det ju 2 timmar tillbaks sen nä vi kom in till stan så var klockan typ halv 11 sen gick vi till max för vissa var hungriga sen så tog vi tåg till rotebro sen så tog vissa buss och vissa tog bil. ja sen så var vi hemma vid typ 12 eller något. ♥♥♥♥♥♥♥   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0